loading...
دفاع مقدس
به سایت ما خوش آمدید
علی شعرباف مقدم بازدید : 16 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

وصیتنامه شهید پرویز بیات

 

امکان دارد اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهدای کربلا بیفتید و ناراحت نشوید و هروقت دلتان گرفت به بهشت زهرا بروید و به مزار این همه شهید بگریید آن وقت درد خود را فراموش خواهید کرد.

 

امکان دارد اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهدای کربلا بیفتید و ناراحت نشوید و هروقت دلتان گرفت به بهشت زهرا بروید و به مزار این همه شهید بگریید آن وقت درد خود را فراموش خواهید کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

هنگامی که خون بر عرصه توحید پرتوافکنده است دیگر جای ماندن نیست باید رفت و حسینی شد، باید رفت و کربلایی شد .

با سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و با سلام بر خمینی کبیر آن پیر جماران ، و با سلام بر شهدا و خانواده شهدا و با سلام بر کودکان خردسال بسیجی .

درخت انقلاب اسلامی برای سیراب شدن احتیاج به خون دارد.اماممان " هل من ناصر ینصرنی" صدا میزند. بر ملت مسلمان ایران واجب است که بر این پیام امام لبیک بگوید و این درخت را با خون خود سیراب کند. با جاری شدن خونمان است که حکومتمان تغییر میکند و به حکومت عدل الهی آخرالزمان متصل می شود . فراموش نکنید دنیا به آخر میرسد، سعی کنید به دنیا دل نبندید و خود را مهیای سفر آخرت کنید. فراموش نکنید امام زمان شما حضرت مهدی (عج) است . لحظه ای از دعا برای سلامتی و ظهور ایشان غفلت نکنید. گرفتاری ها و مشکلات خود را به واسطه آن  حضرت حل و رفع کنید. آرزوی من از خداوند رساندن طلوع فجر و ظهور امام زمان (عج) به زودی است .

 بسیجی ها مرغان آغشته به خونی هستند که جایشان در این دنیا نیست .

 و وصیتم به پدر و مادر گرامیم :

درزندگی  رنج فراوان به شما داده ام ولی امیدوارم که جانم  را در راه شما فدا کنم که راه شما همان راه خداست. امیدوارم هیچوقت به من ناکام نگوئید چون من در نهایت کام را گرفتم که بهترین نعمت هاست. و در ضمن برای من گریه نکنید زیرا بردباری و صبر شما بیشتر باعث شکست دشمن میشود و برادرانم را در راه دین اسلام تشویق کنید و بگوئید که راهم را دنبال کنند .

مادرم !

که بعد از خدا مهربان ترین و عزیزترین موجودها نزد من هستی و من به وجود تو مادر افتخار می کنم که چنین فرزندانی را تربیت کردی که افتخار اسلام باشند .

پدر و مادر و خواهر و برادران عزیزم !

امکان دارد اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهدای کربلا بیفتید و ناراحت نشوید و هروقت دلتان گرفت به بهشت زهرا بروید و به مزار این همه شهید بگریید آن وقت درد خود را فراموش خواهید کرد .

و تو ای خواهرم !

تو نیز زینب زمان باش و در هرآنچه هوس کردی پرهیز و در راه خدا مبارزه کن. و زینب وار با ناملایمات دست و پنجه نرم کن .

برادرانم !

راه خدا بهترین و برترین راه هاست ، پوینده و کوشنده در این راه باشید .

وصیت نامه شهید پرویز بیات

مشخصات شهید

نام : پرویز
نام خانوادگی : بیات
نام پدر : ناصر
محل تولد : روستای علی آباد شهریار
تاریخ تولد : 1344
تاریخ شهادت:9/4/1365
محل شهادت : ایلام مهران

نام گلزار : شهدای شاهد شهر

مختصری از زندگی  و ماجرای شفا گرفتن شهید از امام رضا

امضای شهید :
 

امضای پدر و مادر شهید :
 

وصیتنامه با دستخط شهید




 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مقام معظم رهبري
    همه انسانها می میرند ولی شهیدان این سرنوشت همگانی را به بهترین وجه سپری كردند ، وقتی قرار است این جان برای انسان نماند چه بهتر در راه خدا این رفتن انجام بگیرد.
    ***
    مهمترین امتیاز شهدای ما نسبت به كسانی كه در سایر كشورها در راه آرمانهای خود فداكاری می كنند انتخاب آگاهانه و به دور از احساس است.
    ***
    مظهر قدرت ایران شهدا هستند.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 1,209
  • اوقات شرعی